.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یونسی: فرمانداران برای پیشگیری از طلاق تلاش کنند
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با ابراز نگرانی از آمار واقعه طلاق در این استان گفت : تمامی دست اندرکاران ذیربط به ویژه فرمانداران برای پیشگیری از این آسیب اجتماعی تلاش کنند.

به گزارش ایرنا ، علیرضا یونسی رستمی عصر سه شنبه در نشست کارگروه امور اجتماعی ، فرهنگی مدیریت و آسیب اجتماعی مازندران در فرمانداری چالوس گفت : امروز نباید به آمار طلاق افراد غیربومی در برخی شهرستان ها دلخوش بود چرا که طبق اطلاعات موجود ، تقاضای طلاق افراد بومی نیز در دیگر شهرهای استان به ثبت می رسد.
وی اظهار داشت : هرچند با تدابیری که سال گذشته اندیشیده شد از گسترش پدیده طلاق در مناطقی از این استان گرفته شد ولی با این حال وقوع طلاق خوشایند نیست.
یونسی افزود : امروز شرائط به گونه ای است که حتی یک مورد طلاق در خانواده ها در حقیقت آسیب های روحی فراوانی به دنبال خواهد داشت.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران همچنین از تدوین سند جامع کنترل طلاق در این استان خبر داد و گفت که شرح وظایف تعریف شده در این سند به فرمانداران مازندران گزارش شده است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از اجرای طرح سراسری آموزش دستکم 10 هزار زوج در سال جاری در این استان خبر داد.
مریم جمشیدی در این نشست افزود : حدود 46 درصد طلاق هایی که در جامعه رخ می دهد در پنج سال نخست ازدواجشان بوده است.
وی با بیان آنکه اجرای این طرح هزینه ای به همراه ندارد تاکید کرد : فرمانداران برای موفقیت اجرای این طرح هم افزایی بیشتری داشته باشند.
مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت حدود 2.5 درصد پدیده طلاق در شش ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته در مازندران کاهش داشته است.
علی رجبی افزود در شش ماه سال جاری حدود سه هزار و 797 مورد واقعه طلاق در استان ثبت شده است.
وی ادامه داد این در حالی که در شش ماه نخست سال گذشته سه هزار 895 مورد واقعه طلاق ثبت شده بود.
کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران نیز گفت : چهار هزار و 21 مورد در شش ماه سال گذشته برای مشاوره به این نهاد مراجعه داشته اند.
لیلا فرقانی افزود : در این مدت نیز سه هزار و 613 مورد پس از دریافت حکم از دادگاه برای مشاوره به این نهاد مراجعه کردند.
وی اظهار داشت : حدود 9.5 درصد افراد مراجعه کننده با دریافت مشاوره ها اختلافات آنان منجر به صلح و سازش شد.
کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی بهزستی مازندران گفت : امسال شاهد کاهش طلاق بوده ایم و آموزش و فرهنگ سازی در این حوزه نقش اساسی داشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.822 seconds.